Tatakai Sekai
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tatakai Sekai

Lépj be te is egy egyedi világba, ahol vagy Onik szarvaznak fel, vagy ámokfutó bajkeverők pécéznek ki maguknak. A Harc Világa az a hely, ahol minden megtörténhet!
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Ha Világoskéken szerepel a PM a fenti menüsorban, üzenetet kaptál. Ne habozz megnézni!
Inkább tégy fel száz ostoba kérdést, minthogy egy talány megválaszolatlan maradjon.
A Chat nagyszerű eszköze a kommunikációnak, ne félj hát használni! 
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» Játékostárs kereső
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 4:48 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:45 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:44 pm by Sayuri Asuka

» Közérdekű közlemények
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:49 pm by Kitachy Rhony

» Határvidékek
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:45 pm by Kitachy Rhony

» Shirome Tatsumi
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzomb. Nov. 29, 2014 12:36 pm by Shirome Tatsumi

» Elveszett tisztás
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeSzer. Okt. 29, 2014 2:42 pm by Akise Aru

» "Amnézia" (csak mert legalább 10 karakteres cím kell)
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 8:32 pm by Enoki Kumanosuke

» Tarake Grillház
Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 5:07 pm by Kitachy Rhony

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (16 fő) Szer. Ápr. 10, 2024 4:24 pm-kor volt itt.
Chatbox2
Top posters
Gekko Hayate
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Ichiga Zakuro
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Akise Aru
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Bakemono Kugo
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Akarui Yoru
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Gushiken Fujin
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Kitachy Rhony
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Uzumaki Baku
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Kurorai Yasuhiko
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Sarutobi Akio
Karakterkészítési rendszer Vote_lcapKarakterkészítési rendszer Voting_barKarakterkészítési rendszer Vote_rcap 
Statistics
Összesen 64 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Sayuri Asuka

Jelenleg összesen 2076 hozzászólás olvasható. in 263 subjects

Megosztás
 

 Karakterkészítési rendszer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Karakterkészítési rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Karakterkészítési rendszer   Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeHétf. Feb. 04, 2013 5:15 pm

Tisztelt játékosok, új rendszer lép életbe, mely lehetővé teszi majd az igazán egyedi karakterek létrehozását, és a harci helyzetek lebonyolítását.  Minden attribútumokra lett bontva, ami öt szintből áll ( Tulajdonsággal 6 ), így TI dönthetitek el mit tartotok előnyösnek a karaktereknek, és mit nem. Minden karakter kap 40 Attribútum pontot (Ap), amit szabadon elkölthet az Attribútumokra. Ezek minden egyes szintje egy bizonyos mennyiségű pontba fog kerülni, amit rá kell áldozni, hogy megtanulhasd. Lásd, szöveg alatti táblázatok.


NEM KELL FIGYELEMBE VENNI MÉG! 


Attribútum1. Szint 2. Szint 3. Szint 4. Szint5. Szint
Állóképesség 25102035
Bábmesterség 310 152540
Chakra 251020 35
Chakrakontroll 25102035
Fegyveres Harc 310152540
Harcművészet 3 10152540
Elme310152540
Gyorsaság 1351020
Medika 25102035
Távolsági harc310152540
Állatidomítás 13510 20
Jövedelem 25102035
A Pontok Összesen értendőek, nem összeadandóak! 
Ergo a Harcművészet Második szinte 10 pont, NEM 13.

A kezdő Attribútum pontok (AP) szintenként növekednek 10-el. A szinteket a Tapasztalati pontok (TP) határozzák meg. Lásd:


1. Szint 1-59. Szint60-75
2, Szint 5-1010. Szint 75-90
3. Szint 10-1511. Szint90-105
4. Szint 15-2012. Szint 105-120
5. Szint20-3013. Szint120-140 
6. Szint 30-4014. Szint140-160 
7. Szint 40-5015. Szint160-180 
8. Szint50-60 16. Szint 180-200

Ha egy karakter szintet lép, három dologhoz jut:

- Attribútum pont, avagy AP  ( Attribútumok növelése )
- Speciális pont, avagy SP ( Képzettségek szintjének növelés, illetve speciális fegyverek megvásárlása. Ezekről bővebben a saját nevükkel rendelkező pontban )
- Jutsu pontok, avagy JP ( Jutsuk megvásárlására használt pontok. Róluk bővebben a Jutsu Rendszerben )

Attribútumok

Állóképesség


Ez az attribútum mutatja meg, hogy mennyire bírja az illető a hosszútávfutást, a sérülések elviselésének mértékét, a mérgekkel és betegségekkel szemben való ellenállását, és az elhúzódó harc mennyire meríti ki fizikailag. Ha a karakter még az első szintet sem éri el, akkor egy átlagos emberhez hasonlítható. A betegségek könnyen utolérik, a hosszú távú futás is nehezen megy számára, nem ám még egy hosszabb kimerítő harc. A mérgek hamar ledöntik a lábáról, és ha nem kap megfelelő ápolást, akkor könnyen súlyosodhat az állapota. A pofonokat egész jól tűri, de ha egy nagyobbat kap, akkor könnyen az eszméletét is
elvesztheti.


1. szint –Körülbelül 5-6 órán keresztül képes futni az illető, de utána már meg kell állnia pihenni, mert az kihatna az egészségére. Az egyszerűbb betegségek mint a nátha kerülik, de a kissé komolyabb betegségek kikezdik a szervezetét. Az egyszerűbb piti mérgek ellen (0. szintű mérgek) egész jól ellen tud állni a személy, de a veszélyesebb mérgek (1. szintű mérgek) már komoly küszködést jelent, hogy megszabaduljon tőle. (A magasabb szintűek ellen nem képes védekezni) . A gyógyulása lassan történik, ha nem kap külső segítséget. A harcot nem képes túl sokáig folytatni, muszáj megpihennie egy rövid időre, hogy folytatni tudja, vagy a kimerültség miatt hátrányos helyzetbe kerül. Az enyhébb vérveszteséget és nagyobb pofonokat egész jól viseli, és más apróbb sérülés sem okoz különösebb gondot számára, viszont utána gyógyításra szorul, különben összeeshet az illető.

2. szint – Akár egy fél napot is képes végigfutni az illető, de utána rá kényszerül a pihenésre, mert ha tovább folytatja a kimerültségtől akár összeeshet és a szervezete is komolyan megsínyli a dolgot. A szervezet megerősödött, ellenáll a gyengébb mérgeknek és betegségeknek (0. és 1. szintű mérgek), de a komolyabb mérgek (2. szintű mérgek) hatással vannak rá. Erősebb mérgek ellen nem képes védekezni. A sérülések után hamarabb rendbe jön, még inkább ha részesül orvosi kezelésben. A harcot képes sokáig folytatni, de utána pihenésre kényszerül, vagy hátrányban lesz az ellenféllel szemben a kimerültségtől.  A közepes vérveszteséget is képes elviselni, a nagy pofonok sem tűnnek olyan nagy vésznek  számára, de a gyógyítás itt sem elhanyagolható, mert a személy harcképtelenné válik egy idő után.

3. szint – Akár egy teljes napot is képes végigfutni az illető, de utána pihenés szükséges a számára, vagy a szervezete feladja és elájul a kimerültségtől. Az immunrendszere megacélosodott és a betegséget hírből sem ismeri, a mérgek sem döntik le a lábáról egy könnyen, de az erősebb mérgek továbbra is kihatnak a szervezetére (3. szintű mérgek), bár lassan a szervezet legyőzi azt. A magasabb szintű mérgek ellen továbbra sem tud ellenállni. A sérülései gyorsan gyógyulnak még medikus nélkül is, illetve magas fájdalmat képes elviselni.  A vérveszteség sem kezdi ki igazán, de valahogy pótolnia kell, hiszen még mindig halandó! A harcot akár egy fél napig is képes folytatni megállás nélkül, viszont utána pihennie kell, mert hátrányba kerül ellenfelével szemben.

4. szint – Másfél napot képes végigfutni az illető, viszont utána pihenésre van szüksége, mert az ájulás hamar eljöhet a számára a szervezet kimerültsége miatt, így is a tartalékokat éli fel. Kiemelkedő az ellenállóképességez, idejét sem tudja mikor volt utoljára beteg. Sebei gyorsan és könnyedén gyógyulnak. Az erősebb mérgek sem fognak már ki rajta, de vannak kivételesen jó méregkeverők, akiknek a szere még így is kikezdi a szervezetét és csak lassan tudja azt legyőzni (4. szintű mérgek). Még erőteljes vérzésekkel és nagyon komoly sérülésekkel is képes harcolni a személy, aki ennek a szintnek a birtokosa, de még mindig nagy a valószínűsége hogy belehal egy-egy komolyabb sebesülésbe. A harcot akár egy teljes napig képes folytatni, de utána pihenésre lesz szüksége az illetőnek.

5. szint – Két napot képes végigfutni az illető megállás nélkül, viszont után pihennie kell, mert a szervezete nem bírja tovább és feladja a küzdelmet, majd a kimerültségtől elájul. A szervezete vasból van, a mérgek szinte egyáltalán nem hatnak rá, még a halálos mérgeket is képes legyőzni a szervezet (5. szintű mérgek). Az illető már szinte halhatatlannak tűnik, hiszen szinte minden sérülést képes elviselni, ezek közül a halálosakat is. Utóbbit nem éli túl, de puszta akaraterejével képes tovább kitartani, és folytatni a harcot az utolsó csepp véréig. Gyorsan gyógyuló típus, míg mások hónapokig lábadoznak, ő fele annyi idő alatt jön rendbe. A harcot akár másfél napig is képes folytatni, de ilyen hosszú megerőltetés után védtelenül hull a porba, ahol is várja az álmok mezeje.

Bábmesterség

Ez az attribútum azt mutatja meg, hogy milyen minőségű bábokat képes készíteni az illető, és mennyire bírja azokat használni. A hozzá nem értő személy csak felismeri a bábot, de nem látja át a rendszerét és azt sem, hogy mire képes, mivel számára csak egy egyszerű bábu. Maximum 5 ( Tulajdonsággal 10 )bábot lehet irányítani. Ha a karakternek nem éri el az egyes szintet, értelemszerűen nem képes Bábokat használni, egy kicsit sem.


Bábos SzintjeHasználható bábok
1. Szint1 Báb, Nem Harci
2. Szint1 Báb, Harci
3. Szint2 Báb,
4. Szint3 Báb
5. Szint5 Báb

1. szint – Még ismerkedik a bábokkal, de már képes egyszerű csak mozgatásra alkalmas bábot készíteni, és annak mozgatása sem okoz számára különösebb gondot. Más báboknál már sejti a rejtett csapdák lelőhelyét, de még nem biztos benne. Egyes szinten már van lehetőség chakrafonál használatára anélkül hogy bábokat mozgatna vele az ember. Ilyen egy chakrafonál által vezetett Kunai is például, ami nagyon hasznos egy távolsági harcos számára, mint közelharci elem.

2. szint – Képes már harcra kész bábot készíteni pár rejtett csapdával és már harcolni is képes vele, ha arra kerülne a sor, de csak egyetlen egy bábut képes irányítani. A legtöbb bábon felismeri az egyszerűbb rejtett csapdákat, de a jól elrejtetteket már ő se tudja biztosra megmondani, hogy hol van.

3. szint – A harci bábokat képes már kisebb fegyverarzenállal felszerelni, különleges mechanizmusokat beletenni, már képes három bábot is egyszerre irányítani, remek reflexei vannak és érzéke a bábok mozgatásában. Már a jól elrejtett csapdákat is észreveszi a bábokon, és a szinte észrevehetetlenekről is van sejtése.

4. szint – A harci bábokban képes nagyon jól elkészített csapdákat és mechanizmusokat tenni, immáron már öt báb mozgatása is lehetséges a számára, nagyon jól meg tudja osztani figyelmét a bábok között és azok irányítása nagyon magas szinten zajlik. Már a szinte észrevehetetlen csapdákat is érzékelni tudja, bár a kitérés nem teljesen biztos azok elől.

5. szint – A harci bábokban képes szinte teljesen észrevehetetlen csapdákat és mechanizmusokat tenni, amik nagyon jól jöhetnek harc során. Most már képes akár 5 bábot is irányítani, ez az egyik legmagasabb foka a bábmesterségeknek. A bábokon rejtőző, észrevehetetlen csapdák elől is képes nagy eséllyel kitérni, mivel akkora ismerettel rendelkezik az illető.


Chakra

Ez az attribútum határozza meg, hogy mekkora a chakramennyiség, és milyen szintű technikákat képes elsajátítani az illető. Az átlagember nagyon alacsony mennyiségű chakrát tudhat magáénak és csak E szintű technikák tanulását teszi lehetővé.


1. szint – Egy átlagos Geninnek vagy egy magas szintű akadémiai tanulónak megfelelő chakrával rendelkezik az illető, képes D szintű technikákat elsajátítani.

2. szint – Egy átlagos Chuuninnak vagy átlagon felüli geninnek megfelelő chakrával rendelkezik az illető, képes C szintű technikákat elsajátítani.

3. szint – Egy átlagos jouninnak vagy egy magas szintű chuuninnak megfelelő chakrával rendelkezik az illető, képes B szintű technikák elsajátítására.

4. szint – Egy magas szintű jouninnak megfelelő chakrával rendelkezik az illető, képes A szintű technikák elsajátítására.

5. szint – Egy Kagenek megfelelő chakrával rendelkezik, képes S szintű technikák elsajátítására.


Chakra-kontroll

Ez az attribútum határozza meg, hogy egy adott szintű technikát mennyiszer vagy képes használni, mivel hiába van sok chakrád, ha nem vagy képes kisebb mennyiségből létrehozni többször. Minden átlagos ember az E szintű technikát nagy nehézségek árán és keveset tud létrehozni. Ha az illető magasabb technikát akar alkalmazni, mint ahányadik Chakra-kontroll szintjén engedélyezve van, akkor szinte a teljes chakráját leapasztja és alig marad valamilyen.


1. szint – Képes már D szintű technikából többet is létrehozni, de nagyon kimerítő az illető számára, viszont az E szintű technikákat elég sűrűn képes alkalmazni a chakrája nagy részének kimerítése nélkül is.

2. szint – Képes már C szintű technikából többet is létrehozni, de nagyon kimeríti az illető számára, viszont D szintű technikákat elég sűrűn képes alkalmazni a chakrája nagy részének kimerítése nélkül is. Az E szintű technikák alkalmazása szinte olyan, mintha levegőt venne. A karakter képes lesz a technikák késleltetésére (Avagy ha elmutogatja a jeleket, nem azonnal kell felhasználnia egy helycserét, hanem azt később a harc folyamára is tartogathatja)

3. szint - Képes már B szintű technikából többet is létrehozni, de nagyon kimeríti az illető számára, viszont C szintű technikákat elég sűrűn képes alkalmazni a chakrája nagy részének kimerítése nélkül is. A D szintű technikák létrehozása sem okoz különösebb gondot a számára, mivel elég kevés chakrát használ el az illető. Ezen a sznten a karakter képes E, és D szintű technikákat is kézjelek nélkül aktiválni. Ez viszont 2-3 mp összpontosításba kerül nekik.

4. szint - Képes már A szintű technikából többet is létrehozni, de nagyon kimeríti az illető számára, viszont B szintű technikákat elég sűrűn képes alkalmazni a chakrája nagy részének kimerítése nélkül is. Az D szintű technikák alkalmazása szinte alig vesz el a chakrájából, míg a C szintű technikákat kevesebb chakrából is megoldja. A karakter képes lesz C szintű technikák jel nélküli alkalmazására, ám ez 2-3 másodpercnyi összpontosítást igényel.

5. szint - Képes már S szintű technikából többet is létrehozni, de nagyon kimeríti az illető számára, viszont A szintű technikákat többször is képes alkalmazni a chakrája nagy részének kimerítése nélkül is. Az C szintű technikák alkalmazása szinte alig vesz el a chakrájából, míg a B szintű technikákat kevesebb chakrából is megoldja. A karakter képes jel nélkül B szintű technikát használni, ámbár ez 4 másodperc összpontosítást igényel részéről.


Fegyveresharc

Ez az attribútum azt mutatja meg, hogy milyen ügyesen képes forgatni a fegyvereket közelharcban az illető. A fegyvereket már ősidők óta használják, csak nem mindegy, hogy milyen szinten űzik eme meghatározó szakértelmet. A képzetlen alkalmazó inkább csak hadonászik, és nem nevezhető az harcnak, amit művel, mert olyan mintha egy béna táncot mutatna be.


1. szint – Az illető harcmodora még alakulóban van,  képes hárítani és ütő, szúró vagy vágó támadásokat alkalmazni, viszont ezek a mozdulatok még csiszolatlanok és egyszerűek, könnyen le lehet olvasni mit akar tenni.

2. szint – A karakter már igen széles körű tapasztalatokkal bír, a lábmunkája fejlődött, a reflexei fejlettebbek, sokkal pontosabb támadások leadására képes, és a védekezés sem szenved csorbát.

3. szint – Magas szinten űzi a fegyverforgatás művészetét, szinte már hibátlan a mozgása, képessé válik a felé hajított fegyverek nagyját hárítani, de neki sem éppen könnyű feladat. Tudja, hol kell megsebezni az ellenfelét, hogy komoly sérüléseket szenvedjen. A karakter képes immáron kettő típusú fegyvert is alkalmazni.

4. szint – Az illető már fegyvermesternek nevezhető, hiszen képes halálos sérüléseket okozni fegyverével és a páncélok gyenge pontjait is ismeri.

5. szint – A karakter képességei már legendásak, csak hasonló erősségű ellenfelek vehetik fel vele a versenyt fegyveres harcban, a vértekkel rendelkezők sem okoznak különösebben gondot neki.


Harcművészet

Az attribútum nem csak egy harcmodor, de a test-test elleni küzdelem, és a lélekösszpontosító képességének a kifejlesztése. Avatatlan ember egyáltalán nem ért hozzá az egyszerű pofozkodásokon kívül.


1. szint – A tanuló még csak formagyakorlatok és stílusonként eltérő szellemiség alapjaival ismerkedik.

2. szint – A karakter már megtanult harcolni az adott stílusban.

3. szint – Az illető már veszedelmes harcművész, az ilyen szinten képzett személy gyors és precíz
támadásokat hajt végre és még a védekezéssel sincs gond. Immáron képes két harcművészetet alkalmazni.

4. szint – A karakter már mestere a harcművészeti stílusának, rendkívüli dolgokat képes ilyen szinten művelni.

5. szint – Az illető legendás harcművész, messze nem akad párja ilyen tehetségnek, csak a hasonló képességűek állják meg a helyüket ellene.


Elme

Ez az attribútum határozza meg, hogy a karakter mennyire képes elkülöníteni az illúziót a valóságtól. A képzetlen személy egyáltalán nem lát különbséget az illúzió és a valóság között, ami az elméjére nagy befolyással lehet, akár bele is őrülhet. Emellett azt is szabályozza, hogy a használó mennyire ért a Genjutsuk létrehozásához, és azoknak tanulásához. 


1. szint – Képes felismerni, használni, és kiszabadulni a D szintű technikákból. Már a C szintű technikáknál is van egy halvány sejtése, hogy csak káprázat, de kiszabadulni belőlük még nem tud.

2. szint – Képes felismerni, használni, és kiszabadulni a C szintű technikákból. Már a B szintű technikáknál is van egy halvány sejtése, hogy csak káprázat, de kiszabadulni belőlük még nem tud.

3. szint – Képes felismerni, használni, és kiszabadulni a B szintű technikákból. Már az A szintű technikáknál is van egy halvány sejtése, hogy csak káprázat, de kiszabadulni belőlük még nem tud.

4. szint – Képes felismerni, használni, és kiszabadulni az A szintű technikákból. Már az S szintű technikáknál is van egy halvány sejtése, hogy csak káprázat, de kiszabadulni belőlük még nem tud.

5. szint – Képes felismerni, használni, és kiszabadulni az S szintű technikákból.

Gyorsaság

A gyorsaság egy felettébb fontos Attribútum, ez határozza meg, hogy az adott karakter milyen gyorsan képes mozogni, illetve adott feladatokat végrehajtani. Ugyan része lehet a harcban, de direktbe NEM befolyásolja a támadások sebességét. Meow, Vau, Cincin.

1. szint – A karakter 1.5-ös sebességgel képes futni, mely 6 Mp-et jelent 60 méteres sprintnél.  

2. szint – A karakter 2.0-es sebességgel képes futni, mely 5 Mp-et jelent 60 méteres sprintnél.

3. szint – A karakter 2.5-os sebességgel képes futni, mely 4 Mp-et jelent 60 méteres sprintnél.

4. szint – A karakter 3.0-ás sebességgel képes futni, mely 3 Mp-et jelent 60 méteres sprintnél

5. szint – A karakter 4.0-ás sebességgel képes futni, mely 2 Mp-et jelent 60 méteres sprintnél.  


Medika

Ez az attribútum határozza meg, hogy mennyire szakavatott a medikus, jutsu használat nélkül. A képzetlen személy el tud helyezni egy ragtapaszt, de itt ki is merül a képzettsége.


1. szint – Képes analízist végezni, az egyszerűbb apró sebek fertőtlenítése és betegségek gyógyhatású készítmények létrehozása sem okoz gondot neki.

2. szint – A karakter diagnosztizál és gyógyít, sebet varr, közepesen erős vérzést tud elállítani. Képes gyengébb mérgeket semlegesítő készítményeket kikeverni.

3. szint – Képes sebészi beavatkozást végezni és megmenteni páciensét, komolyabb műtéteket is végezhet, ha megfelelőek a körülmények és megvannak hozzá az eszközei. Képes közepes erejű mérgek semlegesítésére.

4. szint – A karakter messze földön híres gyógyító, nem egy embert hozott már vissza a halál küszöbéről. Képes magas erejű mérgek semlegesítésére.

5. szint – A személy valóságos legenda, szinte mindenhol ismerik nevét, többen varázslónak hiszik, mert a már szinte halott személyt is képes rendbe hozni vagy elodázni a halálát, de aki valóban arra van, ítélve azzal sajnos nem tud mit kezdeni. Képes rendkívül veszélyes mérgek semlegesítésére.

Távolsági harc

Ez az attribútum a fegyverek hajításának, dobásának és lövésének befolyásoló tényezője, hogy mennyire pontos, gyors és precíz a kivitelezés. A célzás sikerességét négy tényező befolyásolja jelentősen: a lövést vagy dobást leadó jártassága, a célpont távolsága, mérete és mozgása, illetve a körülmények. Az átlagember sokadjára egy kaviccsal el képes találni a másik embert, míg egy rendkívül képzett ninja akár pontosan eltalálhatja a másik szívét.


1. szint – Rövid (5-10 méter) távolságban könnyen eltalálja akár a lassan mozgó, emberi méretű célpontot, de ha gyorsabb, méretileg kisebb, vagy messzebb van, akkor annál inkább csökken az esélye, de semmi sem lehetetlen.

2. szint – Közepesen rövid (10-15 méter) távolságban könnyen eltalálja a már átlagosan emberi sebességgel mozgó és emberi méretű célpontot is, legyen az akár mozgásból, de ha mérete kisebb vagy esetleg gyorsabb a célpont, netalán messzebb van, akkor csökken az esélye a találatnak.

3. szint – Közepes (15-20 méter) távolságban könnyen eltalálja a már kutya méretű célpontot is, ami eléggé sebesen mozog, de ha mérete kisebb vagy esetleg gyorsabb a célpont, netalán messzebb van, akkor csökken az esélye a találatnak.

4. szint – Középhosszú (20-25 méter) távolságban könnyen eltalálja a már nyúl méretű célpontot is, ami
gyorsan mozog, de ha mérete kisebb vagy esetleg gyorsabb a célpont, netalán messzebb van, akkor csökken az esélye a találatnak.

5. szint – Hosszú (25-30 méter) távolságban könnyen eltalálja a már pénzérme méretű célpontot is, ami szélsebesen mozog, de ha mérete kisebb vagy esetleg gyorsabb a célpont, netalán messzebb van, akkor csökken az esélye a találatnak.


Állatidomítás ( Ide lesz még rendszer leírva )

Egy állat hasznos dolog, meglepően jól lehet vele harcolni ha az ember tudja hogy mit tesz... De sajnos igaz az Ember-Állat kapcsolatra, hogy az állat is csak annyira tehetséges, mint amennyire a gazdája. Előfordulhat, hogy a kezed alá kerül egy nagyon intelligens kutya, de mindössze a labdát tudja visszahozni, mert nem voltál képes másra kitanítani! Kiképzésre fel hát, jöjjenek azok a jutalomfalatok! Az átlagember képes nagyon egyszerű trükköket megtanítani egy állatnak ( Labda visszahozása, Pacsi, stb).

1. szint – Az állat képes egyszerű parancsokat teljesíteni, tárgyakat hordani ide, oda. Fajának megfelelő egyszerű feladatokat teljesíteni. Harcra, még nem alkalmas.


2. szint – Az állat egyszerű kommunikációra is képes már, tud hanggal, vagy viselkedéssel jelezni dolgokat a gazdának. Harcra továbbra sem képes, de azt segíteni tudja.


3. szint – Az állat képes harcolni, a gazda utasítása szerint támadja az adott célpontokat. 


4. szint – Az állaton immáron alkalmazhatóak Doppingszerek, és különféle módosítók. 


5. szint – Immáron végrehajthatóak Kollaboráns technikák, melyek az állatot, és a gazdát is igénybe veszik. Ezen támadások általában a használóra szabottak. 


Jövedelem ( Ide is van még rendszer )

Nem könnyű az élet azoknak akiknek nincs biztos bevétele, de valahogy meg lehet élni így is. Rosszabb esetben néha elmarad a vacsora, és a kicsit kevésbé friss kenyér is megfelelő reggel. Havi 1500 Ryo.


1. szint - A karakter elviselhető életviszonyok között van, nem kell attól tartania, hogy üres hassal feküdne le, bár így sem engedhet meg magának mindent. Havi 2000 Ryo.

2. szint - Alsó közép kategória, talán nem tudsz mindenből a legjobbat venni, de nem kell nélkülöznöd, és néha egy kis extra is belefér ha esetleg kedved lenne elmenni egy étterembe vagy édességboltba. Havi 2700 Ryo.

3. szint - Gazdag talán még nem vagy, de mindenképpen jól élsz. Mikor mit kívánsz, azt veszed, és ha megakad a szemed egy szép ruhán, vagy fegyveren koplalsz egy hónapot, és talán meg is veheted magadnak. Havi 3400 Ryo.

4. szint - Igen, most már gazdag vagy. Persze, nem szórhatod két kézzel a pénzt, de minek is tennéd? Akkor már inkább eszel egy hétfogásos ebédet, és vacsorát, valamelyik közeli étteremben. Havi 4700 Ryo.

5. szint - Na jó, ezen a ponton szórhatod a pénzt. Valószínűleg a szüleid igen vastagok, vagy talán megfogtad az isten lábát? Jó kérdés, de egyike vagy azoknak, akik tényleg bármit megtehetnek. Ma veszel egy fegyvert, holnap meg egy éttermet. Persze ez kis túlzás, de aki ilyen korában ennyire pénzes, az fényes jövőre számíthat. Havi 6700 Ryo.


A hozzászólást Gekko Hayate összesen 12 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Feb. 15, 2014 10:53 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Karakterkészítési rendszer Empty
TémanyitásTárgy: Re: Karakterkészítési rendszer   Karakterkészítési rendszer Icon_minitimeCsüt. Feb. 07, 2013 12:00 pm

Egyes esetekben előfordul, hogy egy karakter igazán tehetséges egy adott dologban. Ez ilyen személyeket nevezzük Ninjazseniknek. Te is lehetsz ilyen személy, ha a tulajdonságok közül kiválasztod magadnak az ehhez kapcsolódó pontot. Az ilyen személyek 6-ik szintre is képesek 1, azaz 1 Attribútumot megtanulni. Ide tartozik továbbá a Vagyon 6-ik szintje is, bár utóbbi inkább csak születés kérdése, nem tanulásé.

Álóképesség 6. szint:

A karaktert legendák övezik, meglepő erejű kitartásával kapcsolatosan. Azt állítják róla, hogy talán nem is ember, hiszen senki nem bírta eddig tartani vele az iramot, de elvben akár három napon keresztül is képes gond nélkül mozgásban lenni. A legtöbb mérget egyszerűen kiröhögi, mondhatni ciánt eszik reggelire, hogy szép fényes legyen a körme. Valószínűleg a betegség fogalma sem fordul meg a fejében, szervezetét ha sorozatgyártani kezdenék, kihalnának a földről a Humán patogén vírusok, és baktériumok. Ha nagyon durva sebesüléseket kap, akkor sincs igazán nagy veszélyben, szervezet egy cseppnyi vérrel képes teljesen felgyógyítani magát. Ellenfelei félnek tőle, az a hiedelem alakult ki, hogy csak akkor lehet elpusztítani, ha levágják a fejét, a testét pedig elégetik, hiszen olyan szívósságú szervezete, hogy talán a teste technikákat kezdene el mutogatni a fej nélkül!

Bábmesterség 6. szint:

A karakter zseniális ügyességű, és akár 10 bábot is képes mozgatni. Nem okoz számára leheletnyi problémát sem kilesni a legkisebb fogaskereket egy bábban. Technikáját olyan szinte vitte, hogy képes emberi testből is bábokat készíteni, ám ez egy tiltott technika!

Chakra 6. szint:

A karaktert a technikák mestere, s a Chakrakészlete kétszer akkora mint a többi emberé, avagy 200%-os. 

Chakrakontroll 6. szint:

A karakter bármikor képes S szintű technikákat használni, semmi fáradságot nem jelent számára, továbbá az A szintű technikákat kézjelek nélkül tudja megidézni.

Fegyveres harc 6. szint:

A karakter képzettsége, egyszerűen felülmúlja maga világát. Könnyűszerrel harcol meg bárkivel, és ezen a szinten számára már képes három típusú fegyvert is használni.

Harcművészet 6. szint:

A karakter önjáró fegyver, kocsmai verekedésbe már nem is engedik bele, annyira féli és tiszteli mindenki a képességeit. A harcművészetek felé mutatott érdeklődése miatt, immáron képes három stílust is megtanulni.


Illúzió 6. szint :

A karakterre semmilyen jellegű illúzió nem hat, minden Genjutsu ami éri egyszerűen lepereg róla.

Gyorsaság 6. szint:

A karakter olyan mint egy gepárd, 2.2-es sebességgel képes futni, mely 3.2 Másodpercet jelent 60 méteres Sprint során.

Medika 6. szint:

A karakter valóban egy mágus. Ha valakinek levágják a fejét a szeme előtt, pillanatok alatt képes azt akár visszahegeszteni is a testre! Nevetségesen jól bánik mindenféle felszereléssel. Bármilyen mérget semlegesít.

Jutsuelőkészítés 6. szint:

A karakter keze mint a géppuska, képes elmutatni 10 jelet 1 Másodperc alatt.

Távolsági harc 6. szint:

A karakter már 50 méterről is könnyeden eltalál akár egy pénzérmét, de természetesen a gravitáció így is határt szab számára, így 500 Méternél messzebbről nem nagyon képes eltalálni bármit is.

Állatidomítás 6. szint:

A karaktert, és az állatot tudatalatti kapocs köti össze, mely nem teszi szükségessé a karakter által mondott parancsokat. Ez lehetővé teszi az azonnali, szinkronizált mozdulatok kivitelezését, akár technikát, akár egyszerű lépéseket tekintve. 

Jövedelem 6. szint ( Nem Ninjazseni tulajdonság, de ide tartozik ) :

No kérem, apu bizony szeret. Ki tudja hogy halott-e, vagy csak ennyire elhalmoz a pénzzel, de annyi szent, hogy neked aztán van mit a tejbe aprítanod! Életedben nem kellett attól félned hogy esetleg ne telne egy új ruhára, könyvre, vagy valamilyen technikai dologra. Havi 10.000 Ryu.
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
 

Karakterkészítési rendszer

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Tatakai Sekai :: Karakterekkel Kapcsolatos :: Karakteralkotás segédlet ( FONTOS ) / Félkész /-