Tatakai Sekai
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tatakai Sekai

Lépj be te is egy egyedi világba, ahol vagy Onik szarvaznak fel, vagy ámokfutó bajkeverők pécéznek ki maguknak. A Harc Világa az a hely, ahol minden megtörténhet!
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Ha Világoskéken szerepel a PM a fenti menüsorban, üzenetet kaptál. Ne habozz megnézni!
Inkább tégy fel száz ostoba kérdést, minthogy egy talány megválaszolatlan maradjon.
A Chat nagyszerű eszköze a kommunikációnak, ne félj hát használni! 
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» Játékostárs kereső
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 4:48 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:45 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:44 pm by Sayuri Asuka

» Közérdekű közlemények
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:49 pm by Kitachy Rhony

» Határvidékek
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:45 pm by Kitachy Rhony

» Shirome Tatsumi
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Nov. 29, 2014 12:36 pm by Shirome Tatsumi

» Elveszett tisztás
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzer. Okt. 29, 2014 2:42 pm by Akise Aru

» "Amnézia" (csak mert legalább 10 karakteres cím kell)
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 8:32 pm by Enoki Kumanosuke

» Tarake Grillház
Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 5:07 pm by Kitachy Rhony

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (16 fő) Szer. Ápr. 10, 2024 4:24 pm-kor volt itt.
Chatbox2
Top posters
Gekko Hayate
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Ichiga Zakuro
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Akise Aru
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Bakemono Kugo
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Akarui Yoru
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Gushiken Fujin
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Kitachy Rhony
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Uzumaki Baku
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Kurorai Yasuhiko
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Sarutobi Akio
Tulajdonságok és Képzettségek  Vote_lcapTulajdonságok és Képzettségek  Voting_barTulajdonságok és Képzettségek  Vote_rcap 
Statistics
Összesen 64 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Sayuri Asuka

Jelenleg összesen 2076 hozzászólás olvasható. in 263 subjects

Megosztás
 

 Tulajdonságok és Képzettségek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Tulajdonságok és Képzettségek  Empty
TémanyitásTárgy: Tulajdonságok és Képzettségek    Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeHétf. Feb. 04, 2013 5:24 pm

Minden karakter generálásakor, a user rendelkezik egy megadott mennyiségű Speciális ponttal, mely arra használható fel, hogy képes legyen kiválasztani a karakterének különböző tulajdonságokat, illetve képzettségeket. Némelyik a harcban mutatkozik meg, némelyik a kalandok során, és némelyik állandóan jelen van. Ezeket két típusra lehet osztani, mégpedig a Tulajdonságokra, és a Képességekre. A képességek bármikor megtanulhatóak, ha a karakternek van elég Speciális pontja, ám a Tulajdonságok velük született dolgok. Ezeket nem lehet elsajátítani, és fejleszteni sem. Egy karakter kezdetben 10 ponttal rendelkezik, melyet nem feltétlenül köteles elkölteni (Avagy később is dönthet, hogy mire teszi, ám ekkor ezt ki kell játszani! ), viszont Tulajdonságot csak kezdésnél állíthat be, és abból is max 3-at. Továbbá meg kell említeni, hogy szintenként jár 1 Speciális pont, melyet új Képzettségek, vagy azok szintjének növelésére lehet felhasználni.

Tulajdonságok:

Mázlis Disznó

Pont: 3
Típus: Egyéb

Leírás: Mázlis disznó, az bizony! Bármit is teszel, mindig eszméletlen szerencse övez, és valahogy mindig sikerül jó döntéseket hoznod. Ha egy kalandban dobása kerül sor, nagyobb esélyed van arra, hogy sikeresen teljesíted a kihívást. Például ha 4-et kéne dobnod ahhoz, hogy ne ökleljen fel egy részeg Oni, kikerüléséhez elég lesz számodra a 3-4-5-ös szám is. Emellett kalandok során előfordulhat, hogy netán több értékes dologba botlasz, mint a többiek… Arról nem is beszélve, hogy ki vagy tiltva a kaszinókból!

Gyógyító kéz

Pont: 4
Típus: Technikával kapcsolatos

Leírás: Vannak emberek, akik csak egyszerűen értenek ahhoz, hogyan kell gyógyítani. Ha te is ilyen vagy, valószínűleg rendelkezel a Gyógyító kéz tulajdonsággal, mely lehetővé teszi, hogy a Medikus technikákat 2/3-ad áron vegyed meg (Ennek mindig meg kell lennie legalább 1 pontnak, illetve felfele kerekítünk). A gyógyítás végre nem luxus!

Megtarthatom?

Pont: 3
Típus: Állattal kapcsolatos

Leírás: A Harc világa sok egzotikus, és egyedi állattal van töltve, nem csoda hát, ha egyes karakterekhez egyedi bestiák kerülnek. Ritka, hogy valaki képes legyen elsajátítani hogy tud együtt dolgozni eggyel, de akiknek mégis sikerül veszélyes társakra lelhetnek képükben. Ilyen bestiák például: Fűországi Jungelfarkas, Tigris, stb.

Ösztönlény

Pont: 2
Típus: Harcmodor

Leírás: Vannak olyan személyek, akik órákkal előre tervezve találnak ki csapdákat, és ezeket mérnöki pontossággal viszik végre… Na meg persze vannak olyanok, akik pillanatok alatt képesek egy adott helyzetre jól reagálni. Az ilyen alakokat nevezzük ösztönlénynek. Nincsen olyan csapda, vagy akadály, ami megállíthatná őket (Költői túlzáááás! Beleesnek ők is a csapdákba, csak ritkábban ) , hiszen ösztöneik mindig jó útra terelik a mázlistákat. Reszkessetek betörők, mert ha egy ilyen tulajdonságú alakhoz törtök be, könnyen meglehet, hogy a rövidebbet húzzátok.

Apu ugye szereeeeeetsz?

Pont: 3
Típus: Attribútum módosító

Leírás: Apuci kicsi lánya, és fia mindig megkapja, amit szeretne! Azon szerencsés karakterek, akik rendelkeznek a megfelelő háttérrel képesek a Vagyon Attribútumot 5-ös szintől 6-osra fejleszteni, mindössze 15 pontért. Ez aztán a kiárusítás, szavamra. Most pedig készítse a fürdőt Hippolyt!

OVER 9000 IQ

Pont: 2
Típus: Harcmodor

Leírás: Egy légy a pók hálójában… Ide egy zsinór, oda egy zsinór, egy robbanó cetli, és talán még néhány makibishi! A csapda készen van, most már csak bele kell vezetned az áldozatodat, ami számodra biztosan nem jelent majd problémát. A taktika mestere vagy, néhány kunai is elég neked egy halálos terv kieszeléséhez.

Acélmájú

Pont: 4
Típus: Harcmodor

Leírás: Hick, te figyelj, én nem vagyok részeg! Nem hiszed nekem te kurafi?! Tessék, megmutatom, hogy elbánok veled még részegen is… És el is fogok! Az Acélmájú karakterek képesek egy különleges harcmodor használatára, melyet nem befolyásolja a Harcművészet szint. Ezt csakis részegen tehetik meg, és csakis azok akik rendelkeznek a Spicces ököl képességgel. Ilyenkor a sebességük megnő, dettó az erejük, és az ügyességük. Mindemellett viszont ha nem képesek ennyi idő alatt győzni, olyan erős másnaposság fog rajtuk kifogni, hogy a harcot automatikusan elvesztik.

A Falkavezér

Pont: 1
Típus: Karakterek közötti interakció

Leírás: Vannak olyan személyek, akik született vezetők. Ilyen például Hayate is, tökéletes példája a Falkavezér tulajdonságnak. Az ilyen személyek könnyebben tudják irányítani a NJK-kat, illetve gyakran képesek jól szervezni egy csapatot. Gyakran a Falkavezér lesz a Genin csapatok vezetője.

Mint a Nyulak!

Pont: 5
Típus: Egyéb

Leírás: No nem arra gondolni, perverz fajtája! Az ezzel a Tulajdonsággal rendelkező személyek érzékei a vadállatokéval hasonlatos. Sebességük megnő ( 0.1-el ), szaglásuk finomabb lesz, hallások kiélesedik, szemük, mint a sasé. Nehéz meglepni egy Nyulat, így ha hátba szándékozod támadni, akkor figyelj a szélirányra, és hogy ne csapj semmilyen zajt!


Vadak Ura

Pont: 6
Típus: Állatokkal kapcsolatos

Leírás: Nagyon kevés olyan ember van, aki képes az állatokkal kommunikálni, de mégis akad néhány ilyen. Van, aki azt mondja, hogy ez egy régen elveszett Kekkei Genkai része, van, aki szerint a génekbe van írva, és van, aki azt mondja, hogy tanulható. Egy dolog biztos, akadnak olyan emberek, akik értenek az állatok nyelvén, ők a Vadak Urai. Az állataikkal tökéletesen megértik egymást, arról nem is beszélve, hogy kalandok során segítséget kérhetnek a különböző lényektől.

Kalmárninja

Pont: 2
Típus: Kereskedelem

Leírás: Ismered azokat a személyeket, akik képesek fél órán keresztül veszekedni egy alma árán? Bezony! Ők a kalmárninják. A boltosok nagyon utálják őket, és ennek meg is van az oka. Nem hajlandóak megvenni semmit, csak ha egynegyeddel olcsóbban adják el azt nekik, mint egyébként vennék ( Vagy éppen egy negyeddel több a hasznuk ). Az ilyen tulajdonságú ember, még egy szupermarketből is képes kijönni úgy, hogy kevesebbet fizetett… No persze utána majd kergetik a biztonságiak!


Kaméleon

Pont: 1
Típus: Technikával kapcsolatos

Leírás: Más alakjának felvétele könnyű dolog, de hogy képes legyél pont olyat felvenni, hogy még az édesanyja se vegye észre a különbséget már igen nehéz munka. A kaméleonok, ennek a feladatnak a mesterei, és ki is használják azt, hiszen KÖZTÜNK VANNAK!

Kekkei Genkai

Pont: Változó
Típus: Egyéb

Leírás: A karakter valamilyen vérvonal gyermeke, képes használni a családja által ráhagyott tetemes erőt. A Kg szintjei a karakterrel együtt növekednek, míg el nem érik a maximális kifejlettséget. Reszkessetek Ninják, ha jön a Família! A pont ára attól függ, hogy milyen erejű a Kekkei Genkai.

Okostojás

Pont: 2
Típus: Tudás

Leírás: Vannak olyan karakterek, akik könnyen tanulják meg a technikákat, mi több, már-már mesteri szintre viszik a kézjelek, és chakraáramoltatás bebiflázását. Őket szokás Okos tojásoknak nevezni, mert okosak… mint egy tojás. Ezen személyek egy negyeddel olcsóbban tanulják meg a jutsukat (De az mindig legalább 1, és felfele kerekítjük! )

Ninjazseni

Pont: 5
Típus: Attribútum módosító

Leírás: Minden generációban vannak olyan ninják, akik egyes ágakon nagyszerűen teljesítenek. Őket nevezzük Ninjazseniknek. Ezek a személyek képesek kiválasztani egy Attribútumot, és azt megtanulni a 6-ik szintre. Ez a legmagasabb ember számára elsajátítható szintje valami művelésének, viszont csak 15 plusz pontba kerül az 5-ről, a 6.-ik szintre lépni ( Kivétel a Bevétel 6.- szintje, mert az egy másik Tulajdonság)


A hozzászólást Gekko Hayate összesen 2 alkalommal szerkesztette, legutóbb Hétf. Dec. 02, 2013 5:10 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Tulajdonságok és Képzettségek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tulajdonságok és Képzettségek    Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeKedd Okt. 01, 2013 7:43 pm

Képzetségek:


A képzettségek annyiban mások a Tulajdonságokat tekintve, hogy ezeket a karakter bármikor képes megtanulni, ha van rá elegendő Speciális pontja. Továbbá fontos megemlíteni, hogy ezek fejleszthetőek, mégpedig 1 pont/szint árért. Mint írtam fentebb egy szintlépés egy Speciális pontot hoz a konyhára, bár ha a személy kívánja, már első szinten felfejleszthet egy Képzettséget maximális szintre. A speciális pontokkal úgy gazdálkodsz, ahogy akarsz!

Egy kézzel is megy!

Pont:3
Típus: Technikával kapcsolatos

Leírás: A kézjelek megformázásának két típusa van. Az egyszerű két kezes, illetve amikor az ember csak egyik kezét használja. Ez nagyon fontos technika az olyan harcosok számára, akik állandó jelleggel fegyvert viselnek, mint például a kard, vagy a nehezebb zúzófegyverek, hiszen nem nagyon lehet egy ilyen fegyvert letenni a földre, eltenni meg még több időt von maga után. Ellenben néhány jel elmutogatása nem jelent komoly problémát, hiszen egy kézzel is lehet harcolni. ( Feltétel: Jutsuelőkészítés 1-es szint)

1. szint – A karakter képes egykezes jeleket használni, de minden elmutatott jel 50%-kal több időt vesz igénybe, mint a két kezesek. Pl: 1-es szinten 1 másodperc helyett, 1.5 másodperc egy jel.

2. szint – A karakter kezd ügyes lenni, képes mindössze 20%-kal elhúzni a jel hosszát. Pl: 1-es szinte 1 másodperc helyett 1.2 másodperc.

3. szint –  A karakter bármiféle probléma nélkül tudja aktiválni a kézjeleket, nem szenved időveszteséget.

Tolvajok Királya

Pont: 2
Típus: „Kereskedelem”

Leírás: Ragadós mancsú Ninják mindig is voltak, és sajnos lesznek is. Vannak ügyesebbek, és vannak olyanok, akik csak hosszú rohanás után tudják megnézni, hogy mit is loptak el. Magának a képzettségnek olyan esetben van szerepe, ha a karakternek nincs elég pénze, és valamilyen tárgyat akar megszerezni. Persze ne is reménykedjen, hogy egy legendás kardot el fog majd sumákolni, de 1-2 Kunai, vagy Bokken kicsempészését éppen végbeviheti… A jópár egyszerű játékban megjelenő paprika, paradicsom, meg almalopásról nem is beszélve.

1. szint – A karakter már gyakorlott tolvaj, nem egyszer csempészett már ki dolgokat üzletekből… Csak sajnos gyakran lóti-futi lesz a vége a dolognak. Az is előfordulhat, hogy elkapják, és sokszorosan kell majd fizetnie! Ne feledjétek gyerekek, a bűnözés, sosem éri meg!

2. szint – A karakter igen ügyesen sikkasztja el a tárgyakat innen-onnan, és meglepő módon ez egészen észrevétlenül is megy neki! Ezen a szinten, már képes másik karakterektől is lopni, de azzal csak óvatosan… Na jó gyerekeke, ha ügyesek vagytok néha megéri a bűn is.

3. szint – A karakter maga a Tolvajok Királya, képes meztelenül is lehetőséget találni arra, hogy  képes legyen egy egész kardot kicsempészni valahonnan. Nagyszerűen rejtőzködik, arról nem is beszélve, hogy hangtalanul jár. Gyerekek, ha jó pénzt akartok, még korán kezdjetek neki a bűnözésnek!  

Füvész

Pont:1
Típus: Tudás

Leírás: Füvészek. Olyan személyek, akik tökéletesen ismerik minden drog hozzávalóját, és ki is használják azt! Házaikban időnként üvegházak sorakoznak, ahol éppen hallucinogén növényeket termesztenek, vagy valamilyen eszméletlenül mérgező zöldséget, mindezt pedig teljesen legálisan!  Azon személyek, akik rendelkeznek a Füvész képzettséggel, értenek a Herbatikához, illetve képesek otthon saját kis kertecskét létrehozni (Nem legendás jellegű gyógynövényekből) ahol megtermelik a növényeiket.

1. szint – A karakter felismeri az országában élő növényeket, és képes az egyszerűbben szaporíthatóakból haza is vinni egy néhányat.

2. szint – A karakter a szomszédos országok Flóráját is jól ismeri, nem jelent neki problémát még improvizálni sem, ha egy nagyon ritka növénnyel találkozik. Néhány tesztelés során, képes felismerni annak gyógyító hatásait. Bonyolultabb jellegű növényeket is képes otthon nevelni.

3. szint – A karakter az egész kontinens növényeit ismeri, bárhol jár ismerős arcok mosolyognak rá. Üvegháza mindenféle zöldet, meg barnát megterem.



Főzetkeverő (Ennek Külön Rendszere Van)

Pont:2
Típus: Tudás

Leírás: Sokan hiszik azt, hogy aki ért a növényekhez képes azonnal főzeteket készíteni, de ez nem igaz. Ha a Füvész az aki hozza a füvet, akkor a Főzetkeverő az aki megkotyvasztja a… főzetet. Persze sokszor előfordul, hogy valaki két feladatot is betölt, hiszen könnyebb mérgeket és gyógyitalokat gyártani, ha otthon van a kert is hozzá!

1. szint – a karakter képes gyenge kenőcsök, mérgek, és gyógyitalok készítésére. Ha nagyon akar, piát is kotyvasztani.

2. szint –A karakter képes közepes mérgek, és gyógyitalok készítésére, mellett pedig fel tudja ismerni egy méreg alapanyagait, a tüneteket nézve.

3. szint – A karakter képes erős mérgeket és gyógyitalokat készítésére. Pusztán valami megszaglásáról képes felismerni annak összetevőit, és egyszerűen is tudja utánozni ( Kivéve ha a méreg-ital egyedi, vagy legendás )


Emberismerő

Pont:2
Típus: Karakterek közötti interakció

Leírás: Az emberé lélek megismerésének tudománya. Birtokosa könnyebben férkőzik közel mások lelkéhez, érti meg szándékaik mögött megbúvó indítékaikat, leplezi le hazugságaikat, vagy magasabb szinteken hajtja befolyása alá az illetőt


1. szint – Empátia, enyhe fogékonyság másokkal szemben. Ezen a szinten az apróbb változások még nem felfedezhetők viselkedésében, de a durvább esetleg grimaszok vagy hangnemváltások feltűnhetnek az illetőnek, aki ennek a szintnek birtokosa.
2. szint – Nagyon nehezen átverhető, könnyen felismeri a hazugságokat és szinte már belelát az ember lelkébe.
3. szint – Az igazán sokat látott bölcs mesterek az ilyen szintű tudás birtokosai, tapasztalataikat felhasználva egyre inkább elmélyültek a tudományban, szinte mindenről lerántják a leplet másodpercek alatt.

Színész

Pont:2
Típus: Karakterek közötti interakció

Leírás: A színészet a tettetés, a beleélés és a színészi átalakuló képesség tudománya, a karakter nem csak művészként, de hazudozásaihoz, csalásaihoz is felhasználhatja. Ha a karaktert valaki át akar ejteni, akkor nagyon meggyőzőnek kell lennie, vagy a célpont gyanakodni kezd.  Azonos szintű Emberismerettel bíró személy felismeri a vele azonos megjátszást.



1. szint – A karakter műértő, illetve már próbálkozhat az alakoskodással és hazudozással, nem túl nagy sikerrel.

2. szint – Igazi „iparos” mester, akinek munkája pontos és szép, tetszetős, de nem lenyűgöző, még nem igazi művész, de már igen képzett füllentő és alakoskodó.

3. szint – Ihletet nagy művész, arca szinte gumiból van, bármilyen érzelmet képes megjeleníteni rajta és villanásnyit sem látszanak saját gondolatai érzelemi, ha csak nem akarja.


Kreatív Chakrahasználó

Pont: 3
Típus: Technikával kapcsolatos

Leírás: A kreatív chakrahasználók képesek olyasmiket is kitalálni, ami másoknak nem jutna az eszébe. Ilyen például a Gyorsabb Test Jutsut csak a kézre bevetni, hogy gyorsabb támadást eredményezzen, és hasonlók.  

1. szint – A karakter képes a chakráját a testének másik részeire is összpontosítani, így tárgyak felületén nem csak a lábával, hanem a testének másik részével is képes fennmaradni.

2. szint – A karakter képes testének bizonyos pontjain életbe hívni technikákat, amiknek például eredetileg a kézen kéne megjelennie. Ilyen például a gyorsabb test jutsu csak adott testrészen való felhasználása, de ilyesmi lenne például az is, ha valaki a lábát használná a Chidori aktiválásához.

3. szint – A karakter teljes szabadsággal áramoltatja testében a chakrát, belejuttatva fülébe jobban hall, szemébe juttatva jobban lát, stb. Ha megsérül, képes egy területre összpontosítani a chakrát, meggátolva az elvérzést, vagy meggyorsítani a gyógyítást.

Történelem Ismerő

Pont:1
Típus: Tudás

Leírás: A történelem ismerete hasznos dolog a Harc világában, pláne hogy szinte mindenhol történelembe botlik az ember. Egy elhagyott ház, egy betemetett kastély, egy sír… Mindenhol történelembe botlunk, arról nem is beszélve, hogy ha a karakter felismer egy legendás fegyvert, talán tudja hogy kéne neki ellenállni…

1. szint – A karakter ismer néhány mondát, és lehet sejtése arról, hogy ha egy olyan helyen van, ahol kincseket lelhet meg. Ha netán valamilyen rejtvénybe botlik, lehet utalása arról, hogy mi is lehet a megoldása.

2. szint – A karakter sok helyszínt felismer, és szinte fejből tudja az egész kontinens történelmét. Gyakorlott kincsvadász, könnyen olvassa a régi írást. Ha egy legendás fegyverrel kerül szemben, könnyen lehet hogy ismeri annak rejtett mechanizmusait, és képességeit.

3. szint – A karakter egy igazi történelemkönyv, tudja mindenegyes eddig uralkodott Kagéről, hogy melyik fák alatt pihentek valaha is. Könnyeden olvassa a régi írást, hasonlóan könnyeden írja maga is. Nincs olyan fegyver, amit ne ismerne fel egy szempillantás alatt, és ha netán egy Démonnagyúr jelenne meg a városban az „Örök utálat vörös zanbato”-jával, nem jelentene számára problémát megmondania mikor gyártották, és milyen egyedi vonásai vannak.


Felbecslő

Pont:1
Típus: Kereskedelemmel kapcsolatos

Leírás: Nagyritkán előfordul, hogy a karakter olyasmibe botlik, ami igazán értékes. Ilyenkor persze rohanna eladni azt minél hamarabb, de ugye nem tudja, hogy mennyit is ér! Könnyen meglehet, hogy ezekben a szituációkban csúnyát átveri egy dörzsölt kereskedő, és akkor aztán sosem kapja meg azt a pénzt, ami neki járna. Ezekben a helyzetekben jön igazán jól ha az ember tudja, hogy mi mennyit is ér!

1. szint – A karakter képes általános köznapi tárgyak értékének felbecslésére, de nem igazán tud megbirkózni a kevésbé gyakori csecsebecsékkel.

2. szint – A karakter immáron felismeri a nem olyan gyakori tárgyakat, és ehhez híven képes pénzt kérni érte.

3. szint – A karakter képes meghatározni az ősi leletek értékét is, és ehhez híven kér értük pénzt. Mi több, kitalálhat egy kis háttértörténetet is, így 10%-kal több pénzt kap értük.

Művelt, és Etikett Ismerő

Pont: 0.5
Típus: Karakterek közötti interakció

Leírás:A Műveltség nem a pénz kérdése, hanem az elkötelezettségé! Emellett természetesen az Etika ismerete se tesz jobb emberré, de annyi biztos, hogy jobb embernek fogsz tűnni, ha olyan körökbe kerülsz!

1. szint – A karakter képes értelmesen társalogni, de még hiányzik belőle az a képesség, hogy hihetőnek tűnjön, amit mond. Az etikettet is egészen ismeri bár, de azért bajba kerül ha egy nagy Klán fejével kell teáznia.

2. szint – A karakter ízlése kifinomult, tudja értékelni a klasszikus japán zenét, és az unalmas darabokat is. A festészethez is konyít egy kissé. Immáron az Etikett mestere, tudja hogy mikor kell meghajolni, és azt is tudja, hogy mikor kell levágnia a kisujját…

3. szint – A karakter a művészetek hatalmas ismerője, fel tudja ismerni hogy ki készítette a festményt, vagy éppen ki írta a zenét. Ezen a ponton, már a nyugati etikettet is megtanulta, így nem kell szégyenkeznie semmilyen körben. Valódi dísze a Banketteknek!

Robbantási Szakértő


Pont: 3
Típus: Tudás

Leírás: Vannak, akik építő jellegű elfoglaltságokért élnek, és ez így van jól. Mások azonban jobban szeretik, ha kő kövön nem marad mögöttük, s az ehhez kapcsolódó destruktív tevékenységeket szinte tudományos szintre emelik. Az ilyen figurák valóságos művészei a különféle robbanószereknek, saját formuláikkal feltöltött robbanó cetlijeik jóval nagyobbat szólnak az átlagosaknál. Félprofi vegyészkedéseik mellet pedig kitűnő ballisztikusok is, remek szemük van a leendő romhalmazok gyenge pontjainak meghatározásához.

1. szint – A karakter tudja, hol kell robbantania, hogy könnyen és gyorsan leromboljon vagy a kellő módon károsítson olyan hétköznapi épületeket, mint például egy közönséges lakóház, már ha kap egy-két percet a felmérésükhöz. Emellett rendelkezik néhány egyszerű saját formulával is, aminek köszönhetően robbanó cetlijeinek ereje kicsit megnő (az első két hatósugár fél méterrel, a második kettő egy méterrel nő meg).

2. szint – A karakter első ránézésre megmondja a mindennapi épületek gyenge pontjait, kis felméréssel pedig a viszonylag nagyobb, bonyolultabb, egyediebb objektumokét is, legyen az egy kisebb palota, egy középület vagy valami egészen más. Formulái valamivel feljavulnak, így a cetlijei tovább erősödnek (az első két hatósugár újabb egy méterrel, a második kettő kettővel növelendő).

3. szint – A karakternek egyetlen pillantás is elég, hogy meglássa a legtöbb objektum sebezhető pontjait, és ha kicsit utánaszaglászik, még a megerősítettekét vagy a különösen komplexekét és egzotikusakét is. A formuláival töltött cetlik pedig még kirobbanóbb erővel rendelkeznek (a növekedés az előző szintével azonos mértékű).
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Killer Bee
Admin
Killer Bee

Hozzászólások száma : 34
Join date : 2013. Jun. 19.

Tulajdonságok és Képzettségek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tulajdonságok és Képzettségek    Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitimeSzomb. Dec. 21, 2013 6:21 pm

Elemek:

Második elem:

Pont: 3
Feltétel: A játékos 5. szintű  legyen

A ninják világában nem egyedi, hogy valaki két elemet is tudjon használni. Sőt, már-már elvárás, aminek eleget kell tenni, hogy előrébb léphess a ranglétrán. Nos, ez megtörtént. Immáron te is magadénak tudhatod a második elem használatához való képességet.

Bővítés várható...
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Tulajdonságok és Képzettségek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Tulajdonságok és Képzettségek    Tulajdonságok és Képzettségek  Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 

Tulajdonságok és Képzettségek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Tatakai Sekai :: Karakterekkel Kapcsolatos :: Karakteralkotás segédlet ( FONTOS ) / Félkész /-