Tatakai Sekai
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Tatakai Sekai

Lépj be te is egy egyedi világba, ahol vagy Onik szarvaznak fel, vagy ámokfutó bajkeverők pécéznek ki maguknak. A Harc Világa az a hely, ahol minden megtörténhet!
 
KezdőlapKeresésLegutóbbi képekRegisztrációBelépés
Ha Világoskéken szerepel a PM a fenti menüsorban, üzenetet kaptál. Ne habozz megnézni!
Inkább tégy fel száz ostoba kérdést, minthogy egy talány megválaszolatlan maradjon.
A Chat nagyszerű eszköze a kommunikációnak, ne félj hát használni! 
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Legutóbbi témák
» Játékostárs kereső
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 4:48 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:45 pm by Sayuri Asuka

» Sayuri előtörténete
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Május 09, 2015 3:44 pm by Sayuri Asuka

» Közérdekű közlemények
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:49 pm by Kitachy Rhony

» Határvidékek
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Jan. 17, 2015 3:45 pm by Kitachy Rhony

» Shirome Tatsumi
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzomb. Nov. 29, 2014 12:36 pm by Shirome Tatsumi

» Elveszett tisztás
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeSzer. Okt. 29, 2014 2:42 pm by Akise Aru

» "Amnézia" (csak mert legalább 10 karakteres cím kell)
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 8:32 pm by Enoki Kumanosuke

» Tarake Grillház
Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeVas. Okt. 19, 2014 5:07 pm by Kitachy Rhony

Ki van itt?
Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég

Nincs

A legtöbb felhasználó (16 fő) Szer. Ápr. 10, 2024 4:24 pm-kor volt itt.
Chatbox2
Top posters
Gekko Hayate
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Ichiga Zakuro
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Akise Aru
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Bakemono Kugo
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Akarui Yoru
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Gushiken Fujin
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Kitachy Rhony
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Uzumaki Baku
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Kurorai Yasuhiko
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Sarutobi Akio
Egyéb Rendszerek  Vote_lcapEgyéb Rendszerek  Voting_barEgyéb Rendszerek  Vote_rcap 
Statistics
Összesen 64 regisztrált felhasználónk van.
Legújabb felhasználó: Sayuri Asuka

Jelenleg összesen 2076 hozzászólás olvasható. in 263 subjects

Megosztás
 

 Egyéb Rendszerek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down 
SzerzőÜzenet
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeCsüt. Feb. 07, 2013 2:41 pm

Ide jönnek azok a rendszerek, melyek nem olyan fajsúlyosak méretet tekintve, és csak egy bizonyos területét érintik a játéknak. Nem is biztos hogy mindegyik fontos számodra, de természetesen akadnak köztük esszenciális jellegű dolgok. Ilyen például a Jutsu pontrendszere.

1-es szinten, a karakter erősen zöldfülű, és csak 5 Jutsupont ( JP )áll rendelkezésére, hogy technikákat tudjon vásárolni. Lehet, hogy ez kevésnek tűnik, de igenis elég egy átlagos személy felkészüléséhez. A következő szint elérése után, már +10 pont áll a rendelkezésedre, avagy amennyiben nem költötted el még az első szinten kapott 5 pontodat, akkor most 15 pont áll rendelkezésedre, mellyel szabadon gazdálkodhatsz. A szintek elérése után kapott JP száma mindig öttel növekszik, ebből következően a Harmadik szint elérését 15 JP-vel jutalmazzuk, míg a Negyediket 20 Ponttal. Fontos megemlíteni, hogy ezzel teljesen szabadon gazdálkodsz, és bármikor elköltheted arra, amire szeretnéd.


A hozzászólást Gekko Hayate összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 07, 2013 4:27 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeCsüt. Feb. 07, 2013 3:03 pm

Speciális pontok

A peciális pontokból szintlépéskor egy jár az embernek. Ennek tulajdonképpen két haszna van. Az első a Képzettségek fejlesztése, erről bővebben lehet olvasni maguknál a képzettségeknél. A másik ilyen, az egyedi fegyverek vásárlása. Vannak karakterek, akiknek egyszerűen nem felelnek meg az egyszerű fegyverek, így sajátot hoznak létre maguk keze, vagy éppen egy ügyes kovács segítségével. A Speciális fegyvereknek két típusa van, az egyiket pénzből lehet megvásárolni, vagy éppen kaland során találni, a másik típus pedig a tényleg egyedi tárgyak. A tényleg egyedi tárgyakat csakis speciális pont beleölésével lehet megszerezni. Ez lehet a játék elején kapott 10 SP-ből, vagy éppen szintlépések során kapott darabokból. A speciális fegyverek leírást igényelnek, és a Fegyverek Topikjában a " Különleges Fegyverek"-be kerülnek. Egy leírásnak tartalmaznia kell a fegyver képességeit, és annak árát is, hiszen a tárgy erejétől függően dől el, hogy mennyibe is fog fájni.

Példának vegyük Rin fegyverét, aminek ugyan nincsen neve, de most kitalálok valamit.

Név: Delejes Fekete Hárfa
Ár: 6 Pont
Kinézet: Egy fekete kasza, melynek benső részén húrok vannak kifeszítve a penge, és az Adamantinból készült szár között. Hosszú körülbelül 1.5 méter, a penge maga hajlított hossza körülbelül 90 Centiméter.

Képességek:
- A húrok segítségével hangalapú támadásokat lehet használni
- A hárfán játszott zene magához vonzza az embereket, és elfeledteti velük a veszélyt amit jelent.
- A végrehajtott gyilkolás után a fegyveren eljátszott dallamok kitörlik a Szemtanúk emlékezetéből a történést, kivéve ha az Illúzió attribútum meghaladja a 3-as szintet.

Kép ( Nem feltétlenül szükséges):
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimePént. Feb. 08, 2013 4:34 pm

Vagyon Rendszer

A karakterek életében fontos szerepet játszik az, hogy mennyi pénzük is van. Hisz mindenki rendelkezik egy bizonyos háttérrel. Ki gazdagabb, ki kevésbé vastag pénztárcával rendelkezik. Az is kérdéses, hogy a személy mennyi pénzt is költ arra hogy fegyvereket vegyen, és mennyit arra, hogy milyen jól él. Vegyük példának a vagyon 3. szintjét:

" 3. szint - Gazdag talán még nem vagy, de mindenképpen jól élsz. Mikor mit kívánsz, azt veszed, és ha megakad a szemed egy szép ruhán, vagy fegyveren koplalsz egy hónapot, és talán meg is veheted magadnak. Havi 100.000 Huf, avagy 3330 Ryo.  "

3330 Ryo egy hónapban, nem rossz pénz, igaz? Egy fiatal ninjának, semmiképpen se rossz bevétel. Havonta fel kell jegyezni a bevétel címszó mellett, hogy mennyi pénze is van a karkaternek... De ugye túl könnyű lenne, ha minden pénz megmaradna! Valamiből étkezni is kell... De semmi gond, minél több pénzt áldozol a karakter általános kiadásaira, annál inkább jobb életet élhet, és annál ügyesebben fejlődik... Kezdjük is

Életmód FenntartásBónusz pont
Koldus1000+1/hó
Átlagos3000+2/hó
Pénzes 4000+3/hó
Bohém 8000  +4/hó
A tanulság egyértelmű! A pénz nem boldogít, de piszkos mód meggyorsítja a fejlődésedet! Na most a havonta megtartott Ryut úgy számolhatod ki, hogy kivonod a Vagyonszinted szerint neked hetente járó összegből, a fentartási költségedet. Egy 3-as szintű karakter esetén, ha Átlagos életmódot folytat, ez az összeg=

3400 Ryu- 3000 Ryu= 400 Ryu.

Ennek az összegnek kell felkerülnie az adatlapra, ezt pedig havonta hozzá kell adni a mostanihoz.


A hozzászólást Gekko Hayate összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Okt. 26, 2013 7:56 pm-kor.
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimePént. Feb. 08, 2013 7:41 pm

Vértrendszer

A karakterek képesek Vérteket viselni, ám a képesség szintjei mellett írt információk nem csak arra szükségesek hogy szépen nézzenek ki. Ha már vannak, uccu neki, használjuk ki, nemde?

KÖNNYŰ VÉRTEK

Szint Lassulás
1. Szint 0.5-tel
2. Szint 0.2-vel

3. Szinttől, már nem lassul semmit az illető a könnyű vértezet viselése során!

NEHÉZ VÉRTEZET


Szint Lassítás
1. Szint 1.00-el
2. Szint 0.8-al
3. Szint 0.5-tel
4. Szint 0.2-vel

5. Szinttől, már nem lassul semmit az illető, a Nehéz Vértezet viselése során!

LEGENDÁS VÉRTEZETEK

A legendás vértezetek rettenetes súlyuk miatt, csak 6. Szinten viselhetőek, és még akkor is csak 0.5-ös lassítással együtt... De mivel roppant magas védelemmel rendelkeznek, így a lassúság kifizetődik!
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Gekko Hayate
Admin
Gekko Hayate

Hozzászólások száma : 238
Join date : 2013. Jan. 05.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimePént. Feb. 08, 2013 8:26 pm

Méregrendszer

Maaaaajd, türelmetlen bandája! Kibírtok egy-két hetet anélkül hogy megmérgezzétek egymást Smile. A mérgek típusai, és hatásai elég komoly gondolkodást igényelnek, és mivel eléggé át lett variálva az eredeti rendszer, a Jira által írt főzetkeverés, nem nagyon használható itt Smile

Hayateee~
Vissza az elejére Go down
https://sekai.hungarianforum.com
Killer Bee
Admin
Killer Bee

Hozzászólások száma : 34
Join date : 2013. Jun. 19.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimePént. Júl. 05, 2013 12:43 pm

Chakrarendszer

Bizonyára ti is tudjátok, hogy a chakra fontos szerepet tölt be eben a világban. Chakra kell a ninjutsukhoz, a genjutsukhoz, az idézésekhez, egyszóval nélkülözhetetlen és kikerülhetetlen a chakra használata. Csakhogy a chakra véges, nem kimeríthetetlen. Minél több jutsut használ az ember, annál hamarabb fogy ki belőle. Hogy elkerüljük a „saccperkábé most fogyhat ki a chakrám” szituációkat, megalkottunk egy rendszert, amivel ténylegesen tudni fogjuk, hogy kinek mennyi chakrája maradt. A rendszer lényege, hogy mindenkinek van egy bizonyos mennyiségű chakrája. Ez (most még) minden ember esetében 100% lesz. A jutsuk használatakor %-okat fogunk levonni, a jutsu fajtájától függően. Harc esetén mostantól kötelezővé válik feltűntetni, hogy kinek mennyi chakrája maradt meg. Az új rendszerben a Chakra-kontroll még nagyobb szerephez fog jutni, mint ez idáig. A chakra-kontroll szintjétől függően fog változni, hogy ki mennyi chakrát „pazarol” az adott technikánál. Hogy jobban megértsétek miről van szó, itt egy táblázat.

 
 0 szint   I szint   II szint   III szint   IV szint   V szint   VI szint 
 E  6%5%4%3%2%1%0.5%
D12%10%8%6%4%2%1%
C35%30%25%20%15%10%5%
B70%60%50%40%30%20%10%
A105%100%85%70%55%40%25%
S110%100%90%80%70%60%50%
A betűk (S,A,B,C,D,E) a jutsuk erősségét jelöli, míg a szintek a chakra-kontrollét. Ebből is látható, hogy később fontossá fog válni, ki milyen chakra-kontrollal fog rendelkezni.
Ui.: A táblázatban szereplő értékek változhatnak, attól függően, hogyan fog működni a rendszer.
Vissza az elejére Go down
Killer Bee
Admin
Killer Bee

Hozzászólások száma : 34
Join date : 2013. Jun. 19.

Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitimeVas. Aug. 25, 2013 2:45 pm

Méregrendszer
Méreg, az egyik legősibb módja a gyilkolásnak. Csendes, alattomos, láthatatlan és nem igényel fizikai energiát sem. Ezért is, vagy éppen emiatt, hamar a ninják és orrgyilkosok kedvenc fegyvere lett. Ily módon kikerülhetetlenné válik a mérgek használata, számolni kell velük. De nem kell félni tőlük, jó felkészültség és némi szerencse tulajdonába, könnyen védekezhetünk ezek ellen. A használóknak sincs okuk a siránkozásra, épp annyi esélyük lesz a mérgezés sikerére, mint az ellenfélnek a védekezésre. Hogy hogyan lehetne igazságosan eldönteni, hogy kinek az akarata érvényesül? Egyszerű, dobókockával. Ha valaki mérget kíván használni az ellenfele ellen, akkor leírja a hozzászólásában, majd ezt követően dobni fog a kockával, az erre kijelölt fórumrészben. Aztán jöhet a másik fél, az áldozat, neki nincs más dolga, mint hogy szintén dob egyet. Aki nagyobbat dob, az nyer. Ha a „vadász” győz, talált a támadás és a méreg a szervezetbe kerül. Ha a célpont nyer, nincs más dolga, mint hozzászólásban leírni, hogy védte ki, ugrott félre, vagy ment egyszerűen mellé a mérgezett kunai, shuriken, kard, stb.. Döntetlen esetén, újra dobásra kerül sor. Természetesen nem lenne az sem túl fair, ha minden körben, amikor a célpont nyer, újra próbálkozna az ellenfél, amíg nem sikerül. Éppen emiatt, ha a mérgezendő fél nyer, kap három kör védelmet, ez idő alatt nem kerül sor újabb dobásra. Ettől függetlenül a támadó fél még leírhatja, hogy tovább próbálkozik – nem lenne túl életszerű, ha egy próbálkozás után abbahagyná – de három körön keresztül mindvégig csak véteni fog.
Vissza az elejére Go down
Ajánlott tartalom




Egyéb Rendszerek  Empty
TémanyitásTárgy: Re: Egyéb Rendszerek    Egyéb Rendszerek  Icon_minitime

Vissza az elejére Go down
 

Egyéb Rendszerek

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére 
1 / 1 oldal

Engedélyek ebben a fórumban:Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Tatakai Sekai :: Karakterekkel Kapcsolatos :: Karakteralkotás segédlet ( FONTOS ) / Félkész /-