Tatakai Sekai Lépj be te is egy egyedi világba, ahol vagy Onik szarvaznak fel, vagy ámokfutó bajkeverők pécéznek ki maguknak. A Harc Világa az a hely, ahol minden megtörténhet! |
Ha Világoskéken szerepel a PM a fenti menüsorban, üzenetet kaptál. Ne habozz megnézni! Inkább tégy fel száz ostoba kérdést, minthogy egy talány megválaszolatlan maradjon. A Chat nagyszerű eszköze a kommunikációnak, ne félj hát használni! |
Ki van itt? | Jelenleg 1 felhasználó van itt :: 0 regisztrált, 0 rejtett és 1 vendég Nincs A legtöbb felhasználó ( 16 fő) Szer. Ápr. 10, 2024 4:24 pm-kor volt itt. |
Statistics | Összesen 64 regisztrált felhasználónk van. Legújabb felhasználó: Sayuri Asuka
Jelenleg összesen 2076 hozzászólás olvasható. in 263 subjects
|
| | Szerző | Üzenet |
---|
Gekko Hayate Admin
Hozzászólások száma : 238 Join date : 2013. Jan. 05.
| Tárgy: Egyéb Rendszerek Csüt. Feb. 07, 2013 2:41 pm | |
| Ide jönnek azok a rendszerek, melyek nem olyan fajsúlyosak méretet tekintve, és csak egy bizonyos területét érintik a játéknak. Nem is biztos hogy mindegyik fontos számodra, de természetesen akadnak köztük esszenciális jellegű dolgok. Ilyen például a Jutsu pontrendszere.
1-es szinten, a karakter erősen zöldfülű, és csak 5 Jutsupont ( JP )áll rendelkezésére, hogy technikákat tudjon vásárolni. Lehet, hogy ez kevésnek tűnik, de igenis elég egy átlagos személy felkészüléséhez. A következő szint elérése után, már +10 pont áll a rendelkezésedre, avagy amennyiben nem költötted el még az első szinten kapott 5 pontodat, akkor most 15 pont áll rendelkezésedre, mellyel szabadon gazdálkodhatsz. A szintek elérése után kapott JP száma mindig öttel növekszik, ebből következően a Harmadik szint elérését 15 JP-vel jutalmazzuk, míg a Negyediket 20 Ponttal. Fontos megemlíteni, hogy ezzel teljesen szabadon gazdálkodsz, és bármikor elköltheted arra, amire szeretnéd.
A hozzászólást Gekko Hayate összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Csüt. Feb. 07, 2013 4:27 pm-kor. |
| | | Gekko Hayate Admin
Hozzászólások száma : 238 Join date : 2013. Jan. 05.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Csüt. Feb. 07, 2013 3:03 pm | |
| Speciális pontok
A peciális pontokból szintlépéskor egy jár az embernek. Ennek tulajdonképpen két haszna van. Az első a Képzettségek fejlesztése, erről bővebben lehet olvasni maguknál a képzettségeknél. A másik ilyen, az egyedi fegyverek vásárlása. Vannak karakterek, akiknek egyszerűen nem felelnek meg az egyszerű fegyverek, így sajátot hoznak létre maguk keze, vagy éppen egy ügyes kovács segítségével. A Speciális fegyvereknek két típusa van, az egyiket pénzből lehet megvásárolni, vagy éppen kaland során találni, a másik típus pedig a tényleg egyedi tárgyak. A tényleg egyedi tárgyakat csakis speciális pont beleölésével lehet megszerezni. Ez lehet a játék elején kapott 10 SP-ből, vagy éppen szintlépések során kapott darabokból. A speciális fegyverek leírást igényelnek, és a Fegyverek Topikjában a " Különleges Fegyverek"-be kerülnek. Egy leírásnak tartalmaznia kell a fegyver képességeit, és annak árát is, hiszen a tárgy erejétől függően dől el, hogy mennyibe is fog fájni.
Példának vegyük Rin fegyverét, aminek ugyan nincsen neve, de most kitalálok valamit.
Név: Delejes Fekete Hárfa Ár: 6 Pont Kinézet: Egy fekete kasza, melynek benső részén húrok vannak kifeszítve a penge, és az Adamantinból készült szár között. Hosszú körülbelül 1.5 méter, a penge maga hajlított hossza körülbelül 90 Centiméter.
Képességek: - A húrok segítségével hangalapú támadásokat lehet használni - A hárfán játszott zene magához vonzza az embereket, és elfeledteti velük a veszélyt amit jelent. - A végrehajtott gyilkolás után a fegyveren eljátszott dallamok kitörlik a Szemtanúk emlékezetéből a történést, kivéve ha az Illúzió attribútum meghaladja a 3-as szintet.
Kép ( Nem feltétlenül szükséges): |
| | | Gekko Hayate Admin
Hozzászólások száma : 238 Join date : 2013. Jan. 05.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Pént. Feb. 08, 2013 4:34 pm | |
| Vagyon RendszerA karakterek életében fontos szerepet játszik az, hogy mennyi pénzük is van. Hisz mindenki rendelkezik egy bizonyos háttérrel. Ki gazdagabb, ki kevésbé vastag pénztárcával rendelkezik. Az is kérdéses, hogy a személy mennyi pénzt is költ arra hogy fegyvereket vegyen, és mennyit arra, hogy milyen jól él. Vegyük példának a vagyon 3. szintjét: " 3. szint - Gazdag talán még nem vagy, de mindenképpen jól élsz. Mikor mit kívánsz, azt veszed, és ha megakad a szemed egy szép ruhán, vagy fegyveren koplalsz egy hónapot, és talán meg is veheted magadnak. Havi 100.000 Huf, avagy 3330 Ryo. " 3330 Ryo egy hónapban, nem rossz pénz, igaz? Egy fiatal ninjának, semmiképpen se rossz bevétel. Havonta fel kell jegyezni a bevétel címszó mellett, hogy mennyi pénze is van a karkaternek... De ugye túl könnyű lenne, ha minden pénz megmaradna! Valamiből étkezni is kell... De semmi gond, minél több pénzt áldozol a karakter általános kiadásaira, annál inkább jobb életet élhet, és annál ügyesebben fejlődik... Kezdjük is Életmód | Fenntartás | Bónusz pont | Koldus | 1000 | +1/hó | Átlagos | 3000 | +2/hó | Pénzes | 4000 | +3/hó | Bohém | 8000 | +4/hó |
A tanulság egyértelmű! A pénz nem boldogít, de piszkos mód meggyorsítja a fejlődésedet! Na most a havonta megtartott Ryut úgy számolhatod ki, hogy kivonod a Vagyonszinted szerint neked hetente járó összegből, a fentartási költségedet. Egy 3-as szintű karakter esetén, ha Átlagos életmódot folytat, ez az összeg= 3400 Ryu- 3000 Ryu= 400 Ryu. Ennek az összegnek kell felkerülnie az adatlapra, ezt pedig havonta hozzá kell adni a mostanihoz.
A hozzászólást Gekko Hayate összesen 3 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. Okt. 26, 2013 7:56 pm-kor. |
| | | Gekko Hayate Admin
Hozzászólások száma : 238 Join date : 2013. Jan. 05.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Pént. Feb. 08, 2013 7:41 pm | |
| Vértrendszer A karakterek képesek Vérteket viselni, ám a képesség szintjei mellett írt információk nem csak arra szükségesek hogy szépen nézzenek ki. Ha már vannak, uccu neki, használjuk ki, nemde? KÖNNYŰ VÉRTEK
Szint | Lassulás | 1. Szint | 0.5-tel | 2. Szint | 0.2-vel |
3. Szinttől, már nem lassul semmit az illető a könnyű vértezet viselése során! NEHÉZ VÉRTEZET
Szint | Lassítás | 1. Szint | 1.00-el | 2. Szint | 0.8-al | 3. Szint | 0.5-tel | 4. Szint | 0.2-vel |
5. Szinttől, már nem lassul semmit az illető, a Nehéz Vértezet viselése során! LEGENDÁS VÉRTEZETEK A legendás vértezetek rettenetes súlyuk miatt, csak 6. Szinten viselhetőek, és még akkor is csak 0.5-ös lassítással együtt... De mivel roppant magas védelemmel rendelkeznek, így a lassúság kifizetődik! |
| | | Gekko Hayate Admin
Hozzászólások száma : 238 Join date : 2013. Jan. 05.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Pént. Feb. 08, 2013 8:26 pm | |
| Méregrendszer Maaaaajd, türelmetlen bandája! Kibírtok egy-két hetet anélkül hogy megmérgezzétek egymást . A mérgek típusai, és hatásai elég komoly gondolkodást igényelnek, és mivel eléggé át lett variálva az eredeti rendszer, a Jira által írt főzetkeverés, nem nagyon használható itt Hayateee~ |
| | | Killer Bee Admin
Hozzászólások száma : 34 Join date : 2013. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Pént. Júl. 05, 2013 12:43 pm | |
| ChakrarendszerBizonyára ti is tudjátok, hogy a chakra fontos szerepet tölt be eben a világban. Chakra kell a ninjutsukhoz, a genjutsukhoz, az idézésekhez, egyszóval nélkülözhetetlen és kikerülhetetlen a chakra használata. Csakhogy a chakra véges, nem kimeríthetetlen. Minél több jutsut használ az ember, annál hamarabb fogy ki belőle. Hogy elkerüljük a „saccperkábé most fogyhat ki a chakrám” szituációkat, megalkottunk egy rendszert, amivel ténylegesen tudni fogjuk, hogy kinek mennyi chakrája maradt. A rendszer lényege, hogy mindenkinek van egy bizonyos mennyiségű chakrája. Ez (most még) minden ember esetében 100% lesz. A jutsuk használatakor %-okat fogunk levonni, a jutsu fajtájától függően. Harc esetén mostantól kötelezővé válik feltűntetni, hogy kinek mennyi chakrája maradt meg. Az új rendszerben a Chakra-kontroll még nagyobb szerephez fog jutni, mint ez idáig. A chakra-kontroll szintjétől függően fog változni, hogy ki mennyi chakrát „pazarol” az adott technikánál. Hogy jobban megértsétek miről van szó, itt egy táblázat. | 0 szint | I szint | II szint | III szint | IV szint | V szint | VI szint | E | 6% | 5% | 4% | 3% | 2% | 1% | 0.5% | D | 12% | 10% | 8% | 6% | 4% | 2% | 1% | C | 35% | 30% | 25% | 20% | 15% | 10% | 5% | B | 70% | 60% | 50% | 40% | 30% | 20% | 10% | A | 105% | 100% | 85% | 70% | 55% | 40% | 25% | S | 110% | 100% | 90% | 80% | 70% | 60% | 50% |
A betűk (S,A,B,C,D,E) a jutsuk erősségét jelöli, míg a szintek a chakra-kontrollét. Ebből is látható, hogy később fontossá fog válni, ki milyen chakra-kontrollal fog rendelkezni. Ui.: A táblázatban szereplő értékek változhatnak, attól függően, hogyan fog működni a rendszer. |
| | | Killer Bee Admin
Hozzászólások száma : 34 Join date : 2013. Jun. 19.
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek Vas. Aug. 25, 2013 2:45 pm | |
| Méregrendszer
Méreg, az egyik legősibb módja a gyilkolásnak. Csendes, alattomos, láthatatlan és nem igényel fizikai energiát sem. Ezért is, vagy éppen emiatt, hamar a ninják és orrgyilkosok kedvenc fegyvere lett. Ily módon kikerülhetetlenné válik a mérgek használata, számolni kell velük. De nem kell félni tőlük, jó felkészültség és némi szerencse tulajdonába, könnyen védekezhetünk ezek ellen. A használóknak sincs okuk a siránkozásra, épp annyi esélyük lesz a mérgezés sikerére, mint az ellenfélnek a védekezésre. Hogy hogyan lehetne igazságosan eldönteni, hogy kinek az akarata érvényesül? Egyszerű, dobókockával. Ha valaki mérget kíván használni az ellenfele ellen, akkor leírja a hozzászólásában, majd ezt követően dobni fog a kockával, az erre kijelölt fórumrészben. Aztán jöhet a másik fél, az áldozat, neki nincs más dolga, mint hogy szintén dob egyet. Aki nagyobbat dob, az nyer. Ha a „vadász” győz, talált a támadás és a méreg a szervezetbe kerül. Ha a célpont nyer, nincs más dolga, mint hozzászólásban leírni, hogy védte ki, ugrott félre, vagy ment egyszerűen mellé a mérgezett kunai, shuriken, kard, stb.. Döntetlen esetén, újra dobásra kerül sor. Természetesen nem lenne az sem túl fair, ha minden körben, amikor a célpont nyer, újra próbálkozna az ellenfél, amíg nem sikerül. Éppen emiatt, ha a mérgezendő fél nyer, kap három kör védelmet, ez idő alatt nem kerül sor újabb dobásra. Ettől függetlenül a támadó fél még leírhatja, hogy tovább próbálkozik – nem lenne túl életszerű, ha egy próbálkozás után abbahagyná – de három körön keresztül mindvégig csak véteni fog. |
| | | Ajánlott tartalom
| Tárgy: Re: Egyéb Rendszerek | |
| |
| | | |
| Engedélyek ebben a fórumban: | Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
| |
| |
| |
|